kryteria sukcesu: -potrafię odmieniać czasowniki przez osoby -potrafię utworzyć proste zdania z poznanymi czasownikami – znam słownictwo z Quizletu, osoby i kończówki czasownika
-potrafię budować pytania JA/NEIN -potrafię budować pytania z pytajnikiem -potrafię udzielić odpowiedzi na dwa rodzaje pytań -umiem odmieniać poznane czasowniki przez osoby – znam odmianę cz. nieregularnych: sein
kryteria sukcesu: -potrafię opowiedzieć o planie lekcji -potrafię zadać pytania: o ulubiony przedmiot oraz dotyczące planu lekcji -umiem odmieniać poznane czasowniki przez osoby -wiem , że czasownik HABEN jest nieregularny i umiem go odmienić
kryteria sukcesu: -potrafię wyrazić opinię na temat przedmiotów szkolnych -potrafię zadać pytania: o ulubiony przedmiot i odpowiedzieć na nie – odmieniam czasownik FINDEN -wiem , że czasownik HABEN jest nieregularny i umiem go odmienić
kryteria sukcesu: -potrafię odmieniać czasowniki przez osoby -potrafię utworzyć proste zdania z poznanymi czasownikami – znam słownictwo z Quizletu, osoby i kończówki czasownika
kryteria sukcesu: -potrafię odmieniać czasowniki przez osoby -potrafię utworzyć proste zdania z poznanymi czasownikami – znam słownictwo z Quizletu, osoby i kończówki czasownika